Monday, January 5, 2009

拿得起,放得下

我們說拿得起,放得下
天下間的媽咪都喜歡掉東西
我珍而重之的情書陳年聖誕卡
我發誓會再看當然幾年也沒碰過的大學時的筆記
那年買下現在怎也穿不下的衣服
那個異國的名信片和一堆相片,誰送我的一張書籤
統統都想把它們掉了,睇過就算啦,媽子說

一早起床,看到大廳垃圾桶滿滿的
奇喇,那個有潔癖的人地阿媽絕不可能讓此等事情發生
再看真一點,噢,是原來掛到一廳都係
兩老閒時拿起看了又看,會心微笑的,聖誕卡們
全都變成碎片,她在廳中喝茶看書
近乎冷血,昨日,他們還是很受寵的嘛
還有一粒粒燈仔掛上去的聖誕樹也不知不覺消失了
那條燈仔已收好,聖誕樹下的波子在廚房的地毯上待乾透

啊,掛得起拿得下嘛

2 comments:

Anonymous said...

咁小朋友梗係有年輕無知大白痴既童年架啦。話說我當年只得七歲仔,咁咁岩爺爺生日我咪自己拎張白畫紙畫左張生日卡畀佢囉。「呀好靚喎。」之後爺爺就將張卡放左係床頭隔離,真係dum得我哩個孫仔好開心。

點解過左兩三日,爺爺就話:「撈zee幫我丟左張卡佢啦,過左生日喇。」跟住我就親自放左張卡落垃圾筒,然後真係呆左一秒,諗緊點解會咁。

有d野,長留係心中咪得囉。但係我已經唔得我張畫係話乜架喇.......真係年少無知喇唉。

meg said...

不過想起來真係要多謝媽媽
如果唔係, 三千尺屋都唔夠我擺