Tuesday, November 4, 2008

肚空空、雨濛濛

1.
這兩天大霧,是很大霧
一個小鎮就變了樣子

濕濕凍凍,很像香港的春天
那些牆壁會流汗的日子,好討厭


前天的黃昏,真是過眼雲煙

2.
不到幾天,我已經感到肚腩有點跟不上大隊
雖然話天天待家食飽無事幹,但總是很累
晚上八時我就忍不住睡著了
無他的,我吃的是chewy麥包,喝的是暖暖蜜糖水
(diu)
沒有M記或是吉野家早餐,沒有cha雞飯沒有零食
well~ 其實有的,看圖


看到嗎?那四個很黑人憎的蘋果
中間那些碗子是用來盛乳酪的,你會話
幾好呀你平時都鍾意架
但我唔知道原味乳酪係咁拿命架
我食開士多啤梨味架嘛
那包Lay's是我千辛萬苦從超市偷運回家的
sensations thai sweet chilli,暫時頂到熱浪一排

日內會訂下回香港的機票
麻煩係朋友就book定稻香等我
我要打邊爐,我要食韓燒
一句到尾,大魚大肉

3 comments:

小土塵 said...

咁快就要訂預臺?!哈哈
要唔要空運一箱熱浪俾你呀??hehe

碧姬 =P

Unknown said...

歐洲真係咁難頂咩?
WINCY

meg said...

peggy,
咁樣食薯片好似太折墮
不過我真係好訂機票喇
因為農曆新年好易無位

wincy,
都唔係既, 只係因為依家同佢父母住, 感覺好唔自由咁lor
同埋d維他命丸呀蘋果呀唔食又唔係
咁又無理由要人地就我, 日日食飯食麵架嘛
係唔影響人地一切生活之下, 我咪就要變lor
咁變, 好唔開心架嘛人地