Tuesday, November 18, 2008

驚喜一浪浪

1.
煮煮下飯,well~我今晚是幫工而已
Chef of the night


Dish of the night---Lasagna!


我有份幫手架


堅好食啊!


話說來了以後,我從未有機會彰顯我的廚藝
因為他煮得比我好百倍,我真不知自己仲有咩用
又食食下飯時,有人按鐘,奇喇呢個時候,荷蘭人瞓左架啦



邊個咁有心呢?(好緊張啊!)


人地成世女都未試過有啲咁嘅驚喜架~~~


嘩,我恨左好耐架喇!


不過我嘅小腿好似肥左少少呀呵?


2.
從沒能耐讓人妒忌,難得有這機會
我定必毫不客氣徹底炫耀一番
朋友們(堅個隻)知道我就可以了

《家》劇開首最無奈又最真實的一句
出自高家大奶奶的口中
「我可以嫁入高家,係我嘅!」

No comments: