Friday, November 21, 2008

仲唔係世界末日?

1.
明天這個時候,我已經在倫敦
差不多時候可以check in酒店
我份人無乜大志架啫,我只係想去行街
希望買到野,嘗少許英鎊難得「平」的甜頭

2.
一早送他出門時,嘩
一街奶白色半透明波子彈冰粒,拿上手即溶
整晚和整個早上都在落雹
最可怕的是,藍天白雲又黎落雹
你話仲唔係世界末日?


開少許窗感受一下寒風,照片好光又好暗
你明白嗎?我沒有開閃燈的
好像有一些黑氣包圍著整個小鎮

看了電視的天氣報告,我聽不懂
但看到zondag有黑雲雪花飄落

3.
剛才陪兩老去散步,臨回程時
你想像一下,千萬波子彈兜口兜面彈
我可以話你知,係痛架
幸好在車上看到好大條的彩虹
穿過了彩虹橋,就到家了

No comments: