Sunday, December 21, 2008

搵錢

我份人一向有些少貪錢
偏偏又唔喜歡水喎
小時不飲水,老媽把開水裝在那些一點二五公升可樂樽內
飲晒佢我就俾一蚊你,有錢又唔同呀
大少少我不飲湯,飲左碗湯佢我俾十蚊你,阿媽說
(呢個咩世界呀?俾你錢請你食?我覺得我阿媽唔應該咁縱容我囉)

原來,他自小都很喜歡錢架喎
我七歲就開始自己的生意,他說
話說當時他可以用電腦,於是一張紙印滿不同的黑白公仔
回學校給同學們挑,他回家就把小公仔放大
一張盛惠十仙,同學仔可以填顏色
一開始始乎挺受歡迎,不是兩星期後就沒人想要了
我應該將市場由自己那班(十六人),變成全校嘛,他說
並開始有點激動和失眠

可恨!
我本來可以是CEO太的嘛!

No comments: