Saturday, December 13, 2008

Xmas Market

前幾天他老豆突然想不如星期六一家一起去逛xmas market
xmas market在哪呢?在一個遙遠的地方
(我唔記得左個名)
本想這樣值得高興的事,我仲唔化行個妝
cha定幾粒電去影返幾百張相睇相咩

誰不知一如以往,hurry hurry地去
又hurry hurry地返,用小快步九秒九穿越一個小鎮
於是又回家了,我連拿過相機出黎沒有,也忘了


這明明就是一個很美麗的小鎮嘛


我想說每一次見這種對著條河一排排的屋子都覺得好好笑
他們好迫,是迫到jik晒啲肉出黎個種迫
想像一下,你條skinny to death的jeans的褲管
我彷彿看到屋子們緊扣著雙臂,聽到小子們說
咪迫啦,我就黎頂唔住喇
頂住呀頂住呀頂住呀

就係咁喇,好好笑

No comments: